Indonesie Bali naar Ubud

Samen met onze medewerkers
Afscheid en verplaatsing naar Ubud onderweg tempel bezocht en een thee en koffie proeverij. Geluncht met zicht op rijstvelden.
De chauffeur Toni spreekt wat Engels, zodat ik wat aanpassingen kan doorgegeven. Hij is ook duidelijk bekend met het gebied. Ik heb hem door tussenkomst van Yus en Ayu van Java Yus Javatravel die oom dit weer keurig voor me heeft geregeld..
Mocht je een reis naar Indonesië willen maken kijken eens op hun website, en vraag wat je wilt ze maken ook voor jou een mooi programma met vakkundige en vooral ook vriendelijke medewerkers.
De watervallen hebben op verzoek van mijn mede wandelaars laten vallen, omdat die wat tegen het dalen en weer omhoog klimmen op zagen. Maar de "klant" is koning 
Even met een vliegende hond op de foto
Een stop bij een uitzicht op de twee meren, daar is altijd iemand met zijn beestenschaar, bestaande uit een leguaan, 3 Vliegende honden, die loszitten, ik bedoel hangen en een twee Boa constrictor, waar mee je voor een kleine bijdrage op de foto kan.
Als je ziet hoe gek de Vleermuizen/Vliegende honden op hem zijn, natuurlijk krijgen ze voer van hem, maar ze likken als het kan zijn handen af. Of vinden ze mogelijk de banaan resten lekker.
Dan een bezoek aan Ulun Danu Beratan-tempel, dit is een van de negen "Kahyangan Jagat-tempel" die het eiland Bali omringen, waardoor het een van de belangrijkste tempels voor de Balinezen wordt, vooral voor hindoes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten