Elba wandeling van Procchio naar de Villa Napoleon San Martino

19 juni 2018

Een wandeling van Procchio naar de Villa Napoleon San Martino. Zet de groep op pad, terwijl ik daarna bij de supermarkt de Lunch ingekocht en voor de warme maaltijd.
Daarna rij ik naar de villa, deze blijkt op de maandag niet open te zijn. Dat staat echter niet in de Nederlandstalige gidsen en ook niet op de bordje bij de Villa.

Maar vandaag zijn er bijna alleen Nederlanders voor niets naar de villa gekomen. De wel open zijnde cafetaria/koffiepunt krijgt dus een helemaal Nederlandse bezetting.

Via de wandeling om de Villa maken we daarna een wandeling en daarbij moet behoorlijk geklommen worden.

Nu had er wel twee toppen uit gekund, maar deze waren wel heel erg mooi met al die honderden vlinders die om ons heen vliegen.
Als we bij het punt komen waar de anderen op pad naar de villa al waren geweest. Zet ik ze op de route naar de Pas van het Monument. Zelf loop ik over een mooi pad weer naar de villa waar vele hagedissen voor mijn voeten en veilig heenkomen opzoeken.

Met gekoelde limonade rij ik naar de Pas om de groep op te pikken en van een drankje te voorzien. Daarna wordt ons huis weer snel bereikt.
Voor de avond heb ik soep met Nasi Goreng en sambal boontje en een gebakken ei voorzien. We sluiten af met Viennetta ijs.



Was weer een mooie dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten